Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Oferta pracy na stanowisko: Specjalista ds. finansowo-księgowych

OFERTA PRACY

Stanowisko: Specjalista ds. finansowo-księgowych

Warunki pracy i płacy

Miejsce pracy:

ul. Kochanowskiego 17, 35-201 Rzeszów

Zakres obowiązków:

Obsługa płacowa placówki (sporządzanie list płac, rozliczenia związane z wypłatą wynagrodzeń)

Bieżąca weryfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów

Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych

Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach

Organizowanie i nadzorowanie prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki oraz rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji,

Przygotowywanie deklaracji oraz sprawozdań, raportów i rejestrów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (US, ZUS, GUS, PFRON i innych)

Obsługa komputera, w tym program kadrowo- płacowy, program finansowo-księgowy, MS Office, Płatnik, Internet.

 

OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI (aby skorzystać z pierwszeństwa  w zatrudnieniu, w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek,  w CV proszę złożyć oświadczenie o posiadaniu statusu osoby niepełnosprawnej)

 

Pracodawca oferuje:

- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,

- dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe,

- dopłaty do wypoczynku,

- możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,

- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;

 

Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny

 

Wymiar etatu:

3/5

Liczba godzin pracy w tygodniu:

22h 45 min (3/5 etatu)

Data rozpoczęcia:

4.11.2024 r.

Wynagrodzenie brutto:

Od 3600 zł (zasadnicze 3/5 etatu), dodatek stażowy

System wynagradzania:

Czasowy ze stawką miesięczną

Zawód:

Specjalista ds. finansowo-księgowych


WYMAGANIA

Wykształcenie:

Średnie lub wyższe - kierunek finanse i rachunkowość

Wymagania konieczne:

Znajomość przepisów prawnych oraz posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu zasad rachunkowości, rozliczania płac oraz  zobowiązań publicznoprawnych. W szczególności praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości,  ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Biegła obsługa komputera z obsługą Internetu, obsługa programów księgowych, płacowych oraz systemów informatycznych

Inne wymagania:

Dobra organizacja czasu i pracy własnej, samodzielność, dokładność, zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, gotowość do ciągłego poszerzania wiedzy,

Staż pracy:

Staż pracy na podobnym stanowisku - min. 3 lata

Pracodawca:

SP ZOZ Centrum Leczenia Uzależnień

Adres www.:

www.uzaleznienia.rzeszow.pl

Sposób aplikowania:

Bezpośrednio do pracodawcy

Adres:

ul. Kochanowskiego 17, 35-201 Rzeszów

Numer telefonu:

17 85 81 181

E-mail:

clu@uzaleznienia.rzeszow.pl

Język aplikacji:

Polski

Wymagane dokumenty:

CV, List motywacyjny